16.50

denna mörker tar kål på mig, jag är så sjukt trött.. vill bara sova hela tiden!
Men det har vi inte tid med! skola tills onsdag sen ska vi ut på roligheter.. eller? ni det är så tråkigt i denna stan så jag vet inte vad jag ska ta vägen!
jag glömde två bilder igår!
Tatueringar jag ALDRIG skulle sätta på min kropp:

den fösta: jag skulle ju bli liv rädd varje gång jag så min egna rygg
och andra: tycker inte om sånt ''trams'' inte när det tar så stor yta!
därimot skulle jag vilja göra en mustach på pekfingret haha :D

Dagens låt:

Von Benzo – Addicted

just för jag vill vara 18 och bo i Stockholm just nu..fan!

jaja
men vet ni?
i nästa inlägg kommer videon! :D
hahah jaja vi hörs ikväll.. usch kommer skämma ut mig xD


Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en halsring :)

2011-12-17 @ 21:49:12
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback