Allvarligt nu!

såhär är det, jag är berädd att lägga ner..
jag älskar denna bloggen, men det är inget kul när man inte får några kommentarer..
jag har lite ideér om gästblogging, är det någon som är sugen på att gästblogga här?
vi behöver få upp statistiken annas kan det va, det är inte kul att blogga för 10 st.. hur mycket jag än älskar er 10 käns det lite menningslöst, vi provar fram över jullovet.. händer det inget tror jag jag slutar.. vet inte hur Elle känner. men så känner jag.
så snälla, vill ni ha kvar bloggen? kommentera och sedan om ni vill gästblogga skriver ni det här!
och snälla ge även tips på vad vi/jag kan göra för att få det mer intresant, jag gör vad som helst.. nästan iaf ;)
och just nu har jag inget i skolan så jag kan lägga all tid här!
tipsa nu föfan!
hjälp oss även att länka bloggen lite här och var, looove you all!

dagens låt:
Iron Maiden – Blood Brothers




- Fan vad jag ångrara att jag inte tjata lite mer på Pappa om att åka och titta på Maiden när dom var i götet!





Skulle varit fett att se dom!

imorgon tänkte jag skriva lite om tatueringar.. eller alltså vad jag vill ha och vad jag tycker är snyggt osv!

Jag älskar alla er som läser vår blogg, det betyder så sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Hermansson

NA'A!

ni ska då fan heller lägga ner denna bloggen!!!!!!!

ärligt!!



jag har fått massor av bra utav bloggen! :C

typ Von Benzo... AS BRA band som jag inte hade hört innan! bland annat så "släng" inte bloggen för helvete! ;O

2011-12-12 @ 21:24:29
Postat av: Davvan

Ta ej bort bloggen för då kastar jag gayporr tidningar på er.. <3

2011-12-13 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback