När jag ändå håller på och failar

Hej alla fina små My&Elle's bloggläsare!
detta är.. faktiskt.. inte.. My eller Elle. Utan Moa (bästa, men det kan jag ju inte skriva, då låter jag ego) Melander som gästbloggar eftersom jag klantade till det lite här på deras fina blogg, trodde jag hjälpte till, men.. jag är inte så bra på det där med hjälpande! så nu rättar jag till mina små misstakes.

Och förövrigt kan ni ju kolla in min blogg, och nej. Det är ingen modeblogg om mode, och annat.. modegrejs..
Så klicka HÄR och hamna i ännu ett paradis! (oj, ego igen) Nu ska jag inte skriva mer, utan ni ska istället få höra mig babbla! och titta på fin fransk mustasch. Hope u like it guys!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback