piercingar

vi tar allt när vi ändå är igång!

piercingar är inte riktigt min grej, tycker det är snyggt med snakebites på ''emo killar'' som han här!

hoppas det är okej att jag lägger ut alla dessa bilderna föresten, om det är någon som känner att det inte okej skriv direkt! har googlat allt så har ingen anning om vem eller vart ifrån bilderna är!



sen tycker jag navelpiecing är snygg på tjejer med snygg mage!
sen därimot älskar jag öron piercingar!

okej, jag har 9, skulle vilja ha 5 väldigt mycket, sen skulle jag också vilja ha 7 fast utan kula haha
och 2 skulle inte heller sitta fel!

sen vill jag ha en piercing till det är Smiley jag tycker det är så sjukt snyggt!
jag ska ha det! när jag haft tandställningen klart! haha säger jag som inte ens fått in den i käften än.. men jag SKA ha det då! det är sååå snyggt, jag menar titta!


älskar det!!


Dagens låt:
Danko Jones – Had Enough


lite konstigt i början på denna videon, men skit samma ;)

en live från bandit kanske?


varsågoda!

idag har jag fan varit duktigt.. godnatt på er och

Rock Out!

Kommentarer
Postat av: Moa-Li

Smiley är sjukt snyyyggt!

Och ja, har också funderat över piercing nr två, men det blir så lätt infekterat vad jag hört :p Skulle inte vilja det xD haha.

2011-12-14 @ 22:19:03
Postat av: Nellie

Den smiley saken är snygg, men alltså.. det verkar göra sjukt ont att pierca sig där D:

2011-12-15 @ 00:13:19
URL: http://nellienilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback