tatueringar

okej, vi kör igång, jag älskar tatueringar det ända jag inte tycker om det det är att det är så jobbigt att skriva!
tatueringar jag vill ha:
oj, jag skulle vilja ha hel arm.. tror jag, en isf med rätt mycket färg i, sen vill jag ha en på axlen i stil med denna fast långre upp och bara en rad, text : I don't give a good god damn!


blir det inte det vill jag ha något sånt här, fast vet inte vad det ska stå då, det få vara något lite längre då liksom? men jag tycker det är sjukt snyggt såhär! :


vad jag mer vill ha är lite udda, jag vill ha en tatuering i örat!
jag menar hur fränt är inte det? jag skulle vilja ha en stjärna i höger öra, ungefär där apan sitter fast lite större stjärnan ska INTE vara ifylld utan bara liksom ritad? haha hoppas ni förstå för jag hittar inga bilder..

sen måste jag visa denna på tal om tatueringar i örat, jag tycker den va skit cool!

skulle även vilja ha en på sidan av foten, där det står antingen : just keep on walkin Eller: Im on my way
där så som den sitter, tycker det är väldigt snyggt!


okej, det är vad jag vill ha örat, axel/nacke, öra, fot och sen hel arm men jag orkar inte gå in på detaljer i hel armen, om det inte blir hel arm vill jag ha små texter på handlederna!

alla män jag tycker är snygga har tatueringar och jag tycker det är sjukt snyggt på tjejer också!
jag menar bara titta kat von d!

så jävla snygg är hon också.. världen är orättvis.

vi tar några manliga hetingar!



Älskar simons stjärna på sidan av huvudet!


finns inget stop..

om vi går vidare så, det här tycker jag är jätte coolt!
som dessa två här, han med armen har ju antagligen blivit biten av en haj och senda varit tvungen att amputera den. jag hade nog själv gjort något sådant! sen det med tån, jag lovar, hade jag haft det så hade jag gjort den tatueringen direkt, tycker det var as coolt!


till slut, en sist då, jag satt ju här och googla en massa för att hitta allt jag behövde för detta inlägget så hittade jag denna bilden jag undrar om det går? det ser liksom ni klistart ut? färgerna är ju jätte klara? jag vet inte, men tycker iaf det var as coolt! har ju sett att man tatuerar sig inne i munnen, men aldrig PÅ tungan? coolt var det iaf om det nu går!


Rock out!


Kommentarer
Postat av: CajsaBajsaHermansson

Asså jag håller med dig med typ allt! ;o Tatueringar e underbart fina! Älskar alla tatueringar (typ) Kat von D har sjukt snygga men det är lite mycket i min smak!

På killar är det sjukt himla snyggt o ha överallt!!!

typ Oliver Sykes (OMNOM)

2011-12-14 @ 22:08:31
Postat av: Thïlde

älskar tatueringar! Kan knappt vänta tills jag har råd att fixa en snygg chestpiece! Däremot tycker jag bara det är jobbigt med alla dessa texter.. Känns så icke orginelt att komma med en text på handleden, ryggen eller liknande för verkligen ALLA har det nu för tiden...!

2011-12-18 @ 09:46:05
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback