Förlåt för igår..

Var sjukt depp och orkade bara inte blogg!
Men vad vore en bal på slottet liksom...

jaja till verkligheten!
Idag har von benzo cd släpp!
kan bara säga att den är sjuuuuukt jävla bra!
Imorgon ska ni få länkning om mina favoriter!
skivan heter
Yes kids, its true!
tjärlek till den då!


Klicka på bilden så kommer ni till albumet på spotify, ni kan dock bara lyssna på den om ni har premium.


Just nu har jag sånn hämsk huvudvärk så jag dör snart!
ska proppa i mig lite värktabletter sen sticker jag och Elle och tittar på 7,ornas musikcafé
kan bli kul.. dom har snott min och Elle's låt så jag är sur på dom ;)
haha förövrigt så har vi mycket prov och prov, alltså inget vi gillar!
Juste, har ni några tips på något ni vill se i bloggen??
snälla hjälp och bli bättre, kommentera, vad skulle ni vilja se?

och videon kommer innom kort, det är lite krux med tekniken Haha ;)

Rock Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback