I'm on my way!

Nu är vi snart påväg hem, ska bli gött!
hann ju knappt träffa Elle, Men det hann hända mycket under den tiden.
Ni vet jag +  elle = KAOZ, men i love it!
Vi ska bara innom h&m och sedan ska mina fotbollsgalana små bröder köpa fotbollskort, coolingar ;)
Nej usch nu börjar jag skriva sådär tråkigt bara då hände det sen hände det, så skulle denna bloggen inte va ju?
förlåt....

Dagens låt:
Von Benzo – I'm On My Way

Älskar riffet i början!



Har jag haft den innan?
skit samma, den passar bra, för jag är on my way ;)

Haha jag är kär i denna bilden, en halvnaken snygging med mitt halsvband, synd att inte alla i bandet syns... :(

Inte min bild.. det står i hörnet? hittades på goggel tror jag (A)



Rock Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback