Things are going well now.

hej, jajajaja dålig updatering men hoppas inte ni dött?
jag ska bli bätter snart, när jag orkar ska jag ta tag i det och börja blogga typ två gånger om dagen.. men jag tycker det kan räcka med en om dagen nu? :)

Dagens låt:
Von Benzo – Radio

detta var den ända jag kunde hitta.. lite dålig kvalité men det får duga!



förövrig leker livet.
och snart snaaaart sesådär TVÅ dagar, då ni dååå
släpps skivan vi alla väntat på!
eller iaf jag väntat på, åh vad jag längtat!



lite senare ikväll ska jag lägga ut en rolig bild från när jag och Elle
var och titta på von benzo i hbg på the tivoli den 4/3 det var den bästa konserten.

Men just nu orkar jag inte leta upp den så ni får den lite senare!

Rock Out, jag älskar er alla, och ni som kommenterar lite mer! ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback