Elle Nilsson

Tja!
Elle Nilsson, det är jag! Elle Nilsson, eller också Guns N' Roses-bruden som man nog vågar kalla mig. Jag och Guns, vi hör ihop, som en vacker familj. Axl och Slash har alltid varit som mina föräldrar, uppfostrat mig med hjälp av musiken, medans Steven och Izzy har lekt fram mitt liv, med hjälp av musiken, som bröder! Duff har varit mitt skydd. Som en gammal farfar! Tyvärr är min familj splittrad, och jag jobbar på att reparera alla skador.
Slash såg jag för första gången den 10 juli 2010! Året jag fyllde 13. 13?! Så ung? Faktiskt. Ung. Men upplevt fler saker än många i min ålder! Endast en månad före Slash fick jag mig en glimt av mamma Axl Rose på Sweden Rock, endast 12 år gammal! Som 13 åring fick jag se Duff Mckagan, en viktig person i mitt liv, som jag även fick skänka en kram till! Kan ni tänka er? 13 år gammal, tretton jordsnurr och stå öga mot öga med en av världens kändaste basister?
Men somsagt, jag är utöver en vanlig tonåring! Jag har sett band många i 40 års åldern bara kan drömma om!
Artister som Ozzy Osbourne och Joan Jett, band som Judas Priest, Europe, Guns N' Roses (inte orginal) Whitesnake, Mustasch är några utav många jag har sett!
Mötley Crüe kommer snart bli en välkommen gäst i min lilla samling!
Förutom att våldta stora place som Sweden Rock reser jag och min bloggpartner och bästa vän My Nilsson land och rike för att skåda lokalbandet Von Benzo, grymt band, bra låtar och snygga snubbar! Dom har vi sett 3 gånger, snackat med dom alla tre och har väl ungefär 4 plektrum från alla gånger? Trumpinne och delar av gitarr!
Jay Smutt som vann är sångare för er inte så smarta! Haha.
/Elle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback