Fan, hon hann före.. jag som tänkte skriva nu..

Fan med då!
Jävla Elle.. hon hann före.. jag som tänkte skriva om Hardcore nu..
jaja, skit samma jag tänker med göra det!
Och en snygging ska ni med få!

Som Elle skrev så släpte idag Hardcore Superstar sin Samlingsplatta och jag tycker precis som hon, kunde inte valt bättre låtar, alla dom bästa är med.. fast ja.. nästintill alla Hardcore's låtar är grymma!

Här är länk till Plattan:
Hardcore Superstar – The Party Ain't Over 'til We Say So


Mina tre favoriter är:







Mycket bra, mycket snygga och mycket Hardcore Superstar mums!
funderar faktiskt på att klicka hem plattan!

Dom är alltså våra snyggingar idag!
Mums, och gud vad jag vill till malmö nästa helg!
fan man skulle varit 16 iaf, så kunde vi tagit oss hem på egenhand!

Rock Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback