första inlägget säger dagen.

TJÄÄÄÄNA

Denhär bloggen ska inte bli någon tråkigt ''idag har jag gjort blablabla'' blogg,
den här bloggen ska vara grym!
jag tänker ha dagens låt och veckans snygging!
Jag vet inte om Elle med tänker det? ;)
tror det iaf.

Jag heter iaf My och mitt liv består av musik musik och musik!
Mitt absoluta favoritband är Von Benzo, ett lokalband från Helsingborg, Grymma!
har du inte hört dom kolla upp det!

har inte tid att sitta här och skriva, men vem bryr sig?
har musikhistoria prov imorgon och.. jag kan inte så mycket!
ajajaj!

Jaja, Denna veckans snygging är Helt klar Nikki Sixx och det faktum att jag och min bästavän och medbloggare ska se MÖTLEY CRÜE till sommaren gör mig äckligt lycklig!



Titta vad vad sjukt snygg han är!


Oh Damn!
tror Elle kommer få hålla kvar mig nere i publiken!

Dagens låt får också bli med mötley
Mötley Crüe – You're All I Need - International



Nu ska jag plugga vidare och försöka inse att jag ska se dom i sommar!

Rock out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback