Von Benzo - Von Benzo

på senaste tiden har jag lyssnat alldeles för lite på den gamla Vb skivan den 'svara' spotify'n hamnade idag på den skivan och gu så bra den är den går ju knappast att tjata ut hur mycket jag än försökt..
Dagens låt : Von Benzo – Demolition Man
svarta vb åh du fina! <3
jag dör snart, just sayin min mage vill inte som jag men det är ju bra att ipren mannen hjälper till annars hade jag varit död för längesen!
puss hej.
vacker bild från första gången vi såg dom, får aldrig nog.

Kommentarer
Postat av: nikitaam

Vilken härlig blogg du har :)

Jag tipsar om fräna shorts som ligger mellan 300-600 kr. Kika in hos mig så hittar ni dit :)

2012-04-09 @ 18:32:47
URL: http://nikitaam.devote.se
Postat av: bex

Lyssnade en hel del på dem innan Jay var med i Idol. Efter det tycker jag iaf att det bara har gått utför för dem, det är inte riktigt samma grej längre!

2012-04-17 @ 22:32:58
URL: http://bexxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback