2 h kvar som fjoooortis!

fast jag har redan fått vad jag önska mig.

Det här är också sjukt coolt, självaste Satanja befann sig också på The tivoli i lördags!
och pinsam som jag är fråga jag om jag fick ta idol bild efter att vi kom överens om att om hon fick ta bild på oss så fick vi ta en med henne!
jag är sjukt avundsjuk på henne, jag menar bara titta så snygg hon är!!
hon är helt klart Dagens snygging!
+ hennes blogg är det bästa som finns!

Rock Out som sagt om ca 2 h är jag 15, fucking yeah!

Kommentarer
Postat av: Satanja

ÅH HERREGUD HUR SER JAG UT. Hahaha!!! Nästa gång vi ses får vi ta en ordentlig bild istället, sådär kan man ju inte se ut... halvt drogad :D

2012-02-15 @ 23:19:01
URL: http://www.satanja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback