det är fan inte lätt att va tonåring.

livet snurrar jag vet inte vad jag ska känna? och egentligen borde jag inte lägga mig i.
jag tror jag är rätt glad? men ändå så besviken och arg.. man vet ju inte ens vem man ska tro på. FML.

någon mer än jag som fryser ihjäl? fyfan vad kallt det är?
jag stod ute och vänta på mamma efter skolan i min vår jacka.. smart där My, och det är ett bra tag sedan, men jag är då fan inte varm ännu, ändå har jag legat under täcket hela tiden!
shit vad jag ska klaga? :o

Till roliga grejeeeeeeeeeeeer!
shit vad jag längtar till lördag nu, det ska bli så jävla gött att se dom igen.
det var ett tag sen nu ju, och jag saknar dom.. om man nu kan sakna några man inte känner!
och jag Älskar The tivoli som spelningen ska va på så det kan inte bli något dåligt med detta!
The tivoli är verkligen värdens mysigaste pubb, har ni inte vatt där borde ni kolla in!
bilden är sen tivoli förra gången, hhahaha så sött!
Dagens låt får bli:
Von Benzo – Dazed & Confused
Älskar denna också, när jay kör den enkelt med bara en gitarr
myspys alltså
ja om ni inte fattade det så är det såklart Von Benzo jag ska se, tror jag skrev det för någon dag sedan men ändå? ;)
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback