NELLIEE

nu är det ändast 106 dagar kvar till srf!
känns så jävla gött, det känns liten tid, men jag vet ju hur långt det kommer kännas...
VET NI VEM SOM FYLLER ÅR IDAG?
ingen mindre än min lilla Nellie Nilsson, nu är även hon byxmyndig och får även cykla utan hjälm lagligt!
vi slår två fluger i en smäll?
srf 2011 på Joan Jett men födelsebarnet längst fram, den blonda tösen där, hon är nu 15
GRATTIS TILL HENNE!?!?!!1!?!


Gårdag/idag: Igår vid 3 kom skånes coolaste killar till oss, så kvällen spenderades genom att springa fram och tillbaka till ica och titta på skräckfilm.. jag tycker verkligen inte om skräckfilmer.. för när jag ser dom är jag inte så där jätte rädd, men sen som ikväll när jag inte ska sova med Elle så kommer jag va så jävla rädd att Samara Morgan eller IT ska komma och typ döda mig!
Eller, vi får hoppas på det bästa, för efter som dom sov kvar så har jag och Elle sovit kanske..... 4 timmar?
så jag somnar nog tidigt ikväll, för fyfan vad jag är trött, känner mig helt förstörd jag bara längtar tills jag får sova! gnällarN sorry duuuudes :*

seya mutherfuckeeeeeeeeers!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Awie My, tack så mycket! :*

2012 som 15åring kommer bli riktigt bra.

Men det ska riktigt jävla mycket till om det ska bli bättre än 2011! ;D

2012-02-21 @ 16:12:45
URL: http://nellienilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback