Glömde helt att vi var på hultsfred och så Slash också ju!?

vill ni höra om det!?
vi tog ledigt från skolan och drog till hultsfred dagen innan skolaavslutningen och tittade på slash, det var sjukt nice att få se honom live! och efter konserten gav jag mig fan på att få settlisten till Elle, så när vi skrikit nästan in på nästa konsert kastar dom äntligen ner den, och en anna jävla brud får tag på den! och denna tjejn stog inte där under slash, vilket betyder att hon var där för nästa konsert, så jag drog tag i hennes arm höll hårt och skrek till elle att ta den så elle tog den och sen sprang vi för livet hahaha det var skit kul, hon bara ' dom är ju helt sjuka ' haha ohja det är vi! dock glömde jag min äslakde luvtröja där.. min favoo. :( 
jaja thats life och vi hade sjukt kul och såg en riktigt bra konsert!
har tyvärr inga bilder därifrån då jag inte vet hur man lägger in bilder från mobilen... hahaha shit skratta på men jag kan ingenting.. (A)
 
Peace out bitches!
muuummaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback