Cajsa.... detta är för dig.

jag har fortfarande ingen inspo.. men alltså eftersom Cajsa ber så snällt så gör jag ett inlägg t fifan :3
CAJSA, här är bilden jag menade igåååår
jag tror jag laggt ut denna bilden här minst 20 gånger.. men det går ju inte att tröttna på den iaf..
så det är ju tur.
Jag behöver
* klippa mig
* shoppa kläder
* köpa ett X antal skivor
* övertala min mor till tatto
* sommar
* festivaler
* sena sommar kvällar

Ge mig allt detta så ska jag aldrig mer klaga över något,
nej men detdär skulle jag behöva alltsååå
speciellt klippa mig & köpa klääääääder, känns som allt jag drar ur byron är jätte gammalt trasigt eller hade jag på mig det igår.. det är ungefär dom tankarna..
jag behöver ocksååååååå köpa nitar ååh min shorts kommer bli så jääääävla snygga såå åh kan inte vänta tills sommaren assååå!

och mitt hår är typ sletet till hälfte, känns inte alls bra.. frisören lär ju säga att jag måste klippa av allt.. DET tänker jag inte göra.. :'(
Och eftersom detta inlägget var lite smått gjort för Cajsas skull ska vi ta hennes favorit till dagens snygging:





Älskar hans High Five tattooo!

sååå Cajsis äru glad chey nuu?
SEYA BITCHES ni är bäst ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Hermansson

Hann inte kommentera igår...

Awwwwwe! :') TackTackTack! <3

o så fina pojkar på bild!!!

Vi drar o träffar dom!?

2012-03-07 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback