hatar att blogga ensam..

jag & elle startade ju denna bloggen tillsammans.. sen helt plötsligt bara sluta hon blogga här.. inte tillrikligt bra för henne? ingen anning, haha nej men hon har väl helt enkelt inte tid.
Iallafall vill jag inte blogga själv för det är tråkigt..
sååååå är det nåååågon där ute som känner ååh vad kul att börja blogga och jag har ju bra musiksmak, någon som kanske tänkt börja blogga men sen tänkt om för att det är jobbigt att skriva varje dag? det är ju skit bra att vara två som bloggar då? inte lika stor press?
jaja... inte för att jag tror det är någon som vill, men OM det är det så kommentera! ;)
fint paint-arbeta!

Kommentarer
Postat av: Elle

amen tack! D:

jag har ju sagt att jag inte har tid.......... :'(

2012-03-01 @ 22:47:33
URL: http://teamhid.devote.se
Postat av: Petro

Jag?

2012-03-01 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback