I'm the rehab, you're the drugs

so,n är gjort och jag är äckligt ren!
nu väntar en Wallander film.

alltså idag upptäckte jag ännu ett band, jag har länge letat efter D.R.U.G.S men inte hittat dom, kanske för att dom hette något mycket längre och jobbigare och för att det bara var en förkortning? haha
jaja bra var dom iaf och jag har lyssnat på dom hela dagen, det tråkiga är att dom bara har en platta, men vi får väl hoppas på mer? 
Btw skulle jag dö för att få åka till tyskland och se dom och Bvb... det skulle vara så åh... jag kan döda någon för att få komma dit liksom... :(
Dagens låt:
The Runaways – Cherry Bomb
åh jag skulle vilja se The runaways........ snyft....
sen vill ni väl ha någon rolig/snygg bild att glo på med, för om ni är som mig läser ni inte ens detta utan tittar bara på bilderna... det är fåå bloggar jag faktiskt läser ;)
bildfrånenvideojagglorpå24/7 såå mysiga Andy och Matt <333<3<3333<3<3
Kyss&hej!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Hermansson

Själv har man ju redan sätt dom live.... ;)



MEEEEEN JAG FÖLJER MER ÄN GÄRNA MED! åååååhjah

2012-03-04 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback