Trött På Livet..

alltsååå åååh min mun tar död på mig.. kan någon offra sig till att dra ut helvetet ur min mun? jäävla tand ställingen... fult är det också... uuususch!
denna helgen har sugit kuk.. inte gjort så värst mycket mer än ta hand om skitungar i fredags för att vår klass tvunget skulle ha disco för dom... jobbigt!
igår var jag och grilla med några kompisar men det slutade med att Moa var kissig så vi stack!
eftersom Elle har varit i danmark och jag inte träffat henne på hela helgen tänkter jag umgås med henne idag.. varesig hon vill eller ej!
dagens låt..
Bring Me The Horizon – Don't Go
Tell me that you need me 'cause I love you so much.
Tell me that you love me 'cause I need you so much.
Tell me that you need me 'cause I love you so much.
Say you'll never leave me 'cause I need you so much.


snygging.. kysshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback